Dwujęzyczne Niepubliczne Przedszkole Warszawa Ursynów

O NAS

Nasze dwujęzyczne przedszkole kabaty Accademia Dei Piccoli narodziło się z wielkiej pasji do Włoch, kultury, atmosfery i klimatu, kuchni i Rzymu, w którym właściciele żyli wiele lat obserwując w tym czasie tajniki funkcjonowania włoskich przedszkoli opartych o metodę Reggio Emilia.

Chęć przeniesienia tego do Polski ziściła się we wrześniu 2017 roku, kiedy to Accademia Dei Piccoli została otwarta. 

Do naszego królestwa zapraszamy wszystkie dzieci, które chcą spędzić swój okres przedszkolny w niezapomniany sposób, w wyjątkowym miejscu inspirowanym Włochami.

Przyjmujemy dzieci w wieku od 2,5 do 6 lat. Nasze przedszkole składa się z 3 grup wiekowych, które liczą maksymalnie 15 dzieci, które poprzez zabawę i zajęcia w języku polskim, angielskiem i włoskim poznają otaczającą je rzeczywistość. Każdą grupę ma pod opieką 2 doświadczonych nauczycieli.
​​​​
Kładziemy szczególny nacisk na nawyki zdrowego odżywania się u dzieci, stąd nasze menu zostało opracowane przez doświadczonego dietetyka i odzwierciedla zdrową kuchnię śródziemnomorską, a wszystkie posiłki są przygotowywane na miejscu w naszej własnej kuchni, w oparciu o bardzo wysokiej jakości produkty włoskie i polskie.

Posiadamy własny, naturalny plac zabaw.

Ponadto współpracujemy z gronem wysoko wykwalifikowanych specjalistów: logopedą, fizjoterapeutą i psychologiem. Przedszkole posiada w pełni wyposażoną salę do Integracji Sensorycznej oraz do logopedii.

NASZA KADRA


Joanna Loranty - Dyrektor Metodyczny

Absolwentka edukacji początkowej z terapią pedagogiczną, zarządzania oświatą oraz Akademii Liderów Oświaty Szkoły Uczącej się. Posiada blisko 15-letnie doświadczenie w pracy z dziećmi. Swoje zajęcia z dziećmi wzbogaca o metodę projektów badawczych, bajkoterapię, sztukę oraz trening umiejętności społecznych. W nauczaniu najważniejsze jest dla niej kreowanie postawy otwartości, gotowości wychodzenia poza schematy i wiary, że wszystko jest możliwe. Prywatnie miłośniczka teatru oraz wszelkich form twórczej aktywności i ekspresji.

Dominika Sołtys - Nauczyciel

Absolwentka pedagogiki wczesnoszkolnej oraz zarządzania oświatą. W pracy z Dziećmi zależy jej przede wszystkim na ich wszechstronnym rozwoju. Wspólne pokonywanie przeszkód oraz codzienne nabywanie nowych doświadczeń i umiejętności przez Dzieci dostarcza jej wiele satysfakcji. Czas wolny spędza aktywnie czym również chce zarazić najmłodsze pokolenia.

Aleksandra Koń - Nauczyciel

Absolwentka pedagogiki przedszkolnej i wczesnoszkolnej oraz studiów podyplomowych z organizacji i zarządzania w oświacie. Doświadczenie zdobywała w międzynarodowych placówkach. Posiada kwalifikacje w zakresie Treningu Umiejętności Społecznych i stale podnosi swoje kompetencje. Jako nauczyciel z pasją wspiera dzieci w ich indywidualnym rozwoju, tworząc bezpieczne i inspirujące środowisko do nauki. Stosuje różnorodne metody pracy, dostosowując je do potrzeb grupy i ucznia. Prywatnie interesuje się malarstwem, fotografią analogową i podróżami.

Maggie Gee - English Native Speaker

I am a passionate preschool teacher who has had the privilege of guiding children through their first steps in the world of learning and play. I have also gained valuable experience working in international preschools, which taught me openness, sensitivity to diversity, and how to create a supportive environment for children from different cultural backgrounds. This helps me build a space where every child feels valued, accepted, and safe. Every day, I strive to make preschool a place full of joy, inspiration, and warmth. I believe that learning through play not only develops skills but also builds confidence and curiosity about the world. For me, the most important thing is that every child can grow at their own pace while parents feel assured that their little ones are surrounded by care and understanding.

Ilenia Di Francesco - Nauczyciel języka włoskiego

Włoszka z krwi i kości. Absolwentka liceum artystycznego "G. Misticoni" w Pescarze. W trakcie studiów uczestniczyła w różnych stażach i szkoleniach, aby pracować z dziećmi. Współpracowała ze stowarzyszeniami kulturalnymi we Włoszech, organizując twórcze i kreatywne warsztaty dla dzieci.

Magdalena Kalinowska-Janusz - Nauczyciel języka angielskiego

Ukończyła Uniwersyteckie Kolegium Kształcenia Nauczycieli Języka Angielskiego na UW, posiada certyfikat CAE stopień A, przez kilka lat mieszkała w krajach anglojęzycznych. Praca z dziećmi sprawia jej ogromną radość. W przyjaznej atmosferze wspiera rozwój dziecka od najmłodszych lat, pozytywnie je motywując i zachęcając do stawiania „pierwszych słów” w języku angielskim. Uczy poprzez immersję, TPR, ruch, zabawę, piosenki, gry, wiersze-rymowanki, scenki/teatrzyki, prace plastyczne.

Giorgia Scamporlino - Nauczyciel języka włoskiego

Włoszka. Pochodzi z Syrakuzy na Sycylii, ma kilkuletnie doświadczenie w pracy z dziećmi, dużo pomysłów i jest kreatywna. Uwielbia pracę z dziećmi, daje ona jej wiele radości i satysfakcji.

Anna Zaręba-Szumowska - Logopeda

Absolwentka studiów logopedyczych na specjalizacji neurologopedia. Terapeuta integracji sensorycznej. Cechuje ją holistyczne podejście do przyczyn trudności logopedycznych i rozwojowych Dzieci. Oddaje się temu z wielką pasją, dlatego nieustannie poszerza swoje kompetencje, poprzez udział w kursach i szkoleniach, a praca to dla niej czysta przyjemność. Prywatnie prowadzi swoją stronę internetową poświęconą logopedii, integracji sensorycznej oraz zagadnieniom związanym z rozwojem Dziecka.

Maciek Rudecki - Szef kuchni

Kucharz z 11-letnim doświadczeniem z żywieniu zbiorowym. Z zamiłowania także dyplomowany dietetyk. Lubi szukać nowych ciekawostek kulinarnych, łączyć nowe smaki. Cechuje go kreatywność, pasja do gotowania i zaangażowanie w powierzone mi obowiązki, a przede wszystkim otwartość do ludzi i bardzo dobry kontakt z dziećmi.

Joanna Garbaczewska-Paczuska - Fizjoterapeuta

Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Warszawie, fizjoterapeuta dziecięcy, certyfikowany terapeuta NDT-Bobath i Integracji Sensorycznej. Posiada tytuł magistra rehabilitacji ruchowej i specjalisty I stopnia. Pracuje z dziećmi ponad 20 lat.

×