Polsko-Włoskie Niepubliczne Przedszkole Warszawa Ursynów

O NAS

Nasze dwujęzyczne polsko-włoskie przedszkole Accademia Dei Piccoli narodziło się z wielkiej pasji do Włoch, ich kultury, klimatu, kuchni i Rzymu, w którym właściciele żyli aż 10 lat obserwując w tym czasie tajniki funkcjonowania włoskich przedszkoli opartych o metodę Reggio Emilia.

Chęć przeniesienia tego do Polski ziściła się we wrześniu 2017 roku, kiedy to Accademia Dei Piccoli została otwarta.

Do naszego królestwa zapraszamy wszystkie dzieci, które chcą spędzić swój okres przedszkolny w niezapomniany sposób, w wyjątkowym miejscu inspirowanym Włochami.

Przyjmujemy dzieci w wieku od 2 do 6 lat. Nasze przedszkole składa się z 3 grup wiekowych, które liczą maksymalnie 15 dzieci, które poprzez zabawę i zajęcia w języku polskim, włoskim i angielskim poznają otaczającą je rzeczywistość. Każdą grupę ma pod opieką 2 doświadczonych nauczycieli.
​​​​
Kładziemy szczególny nacisk na nawyki zdrowego odżywania się u dzieci, stąd nasze menu zostało opracowane przez doświadczonego dietetyka, a wszystkie posiłki są przygotowane na miejscu w naszej własnej kuchni, w oparciu o bardzo wysokiej jakości produkty włoskie i polskie.

Posiadamy własny, naturalny plac zabaw, a także gabinet integracji sensorycznej.

NASZA KADRA

Aleksandra Wasiak - Dyrektor Metodyczny

Ukończyła Edukację Początkową z Reedukacją oraz Zarządzanie Oświatą na UW. Posiada 15-letnie doświadczenie w pracy z Dziećmi. Dba o efektywną współpracę oraz relację z Dziećmi i ich rodzicami. Do każdego Dziecka podchodzi indywidualnie. Dla niej kreatywność Dzieci to największa porcja pozytywnej energii, a przedszkole to miejsce, gdzie można spełniać ich marzenia wykorzystując do tego metodę Reggio Emilia.

Angelika Dąbrowska - Nauczyciel

Polka i Włoszka, ukończyła studia pedagogiczne w Rzymie, chce dzielić się ciepłem słonecznej Italii z osobami, którymi się otacza. Praca z dziećmi to dla niej sama przyjemność, łatwo buduje i nawiązuje ciepłe relacje z maluchami, co potwierdziła wieloletnią pracą w przedszkolach włoskich i polskich. Jej zadaniem jest pomagać dzieciom w odkrywaniu świata, a ich radość jest dla niej największą nagrodą.

Joanna Rosińska - Nauczyciel

Absolwentka studiów pedagogicznych na specjalizacji zintegrowana edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna oraz terapia pedagogiczna. Nauczyciel kontraktowy z dziesięcioletnim stażem w pracy z dziećmi. Praca z najmłodszymi pociechami daje jej dużo satysfakcji i zadowolenia. Nie ustaje w szukaniu metod i zabaw uatrakcyjniających zajęcia. Wszystko po to, by tworzyć dzieciom taką atmosferę i warunki, które zapewniają właściwy rozwój fizyczny i psychiczny.

Dominika Sołtys - Nauczyciel

Absolwentka pedagogiki wczesnoszkolnej oraz zarządzania oświatą. W pracy z Dziećmi zależy jej przede wszystkim na ich wszechstronnym rozwoju. Wspólne pokonywanie przeszkód oraz codzienne nabywanie nowych doświadczeń i umiejętności przez Dzieci dostarcza jej wiele satysfakcji. Czas wolny spędza aktywnie czym również chce zarazić najmłodsze pokolenia.

Ilenia Di Francesco - Lektor języka włoskiego

Włoszka z krwi i kości. Absolwentka liceum artystycznego "G. Misticoni" w Pescarze. W trakcie studiów uczestniczyła w różnych stażach i szkoleniach, aby pracować z dziećmi. Współpracowała ze stowarzyszeniami kulturalnymi we Włoszech, organizując twórcze i kreatywne warsztaty dla dzieci.

Magdalena Kalinowska-Janusz - Nauczyciel języka angielskiego

Ukończyła Uniwersyteckie Kolegium Kształcenia Nauczycieli Języka Angielskiego na UW, posiada certyfikat CAE stopień A, przez kilka lat mieszkała w krajach anglojęzycznych. Praca z dziećmi sprawia jej ogromną radość. W przyjaznej atmosferze wspiera rozwój dziecka od najmłodszych lat, pozytywnie je motywując i zachęcając do stawiania „pierwszych słów” w języku angielskim. Uczy poprzez immersję, TPR, ruch, zabawę, piosenki, gry, wiersze-rymowanki, scenki/teatrzyki, prace plastyczne.

Anna Zaręba-Szumowska - Logopeda

Absolwentka studiów logopedyczych na specjalizacji neurologopedia. Terapeuta integracji sensorycznej. Cechuje ją holistyczne podejście do przyczyn trudności logopedycznych i rozwojowych Dzieci. Oddaje się temu z wielką pasją, dlatego nieustannie poszerza swoje kompetencje, poprzez udział w kursach i szkoleniach, a praca to dla niej czysta przyjemność. Prywatnie prowadzi swoją stronę internetową poświęconą logopedii, integracji sensorycznej oraz zagadnieniom związanym z rozwojem Dziecka.

Monika Robakiewicz - Psycholog

Psycholog dziecięcy, terapeuta behawioralny, terapeuta TSR I i II stopień, terapeuta EMDR I i II stopień, psychotraumatolog, oligofrenopedagog, interwent kryzysowy. Jestem psychologiem dziecięcym z trzynastoletnim doświadczeniem w pracy z osobami borykającymi się z różnymi trudnościami życiowymi. W pracy wykorzystuję terapię systemową, poznawczo-behawioralną, skoncentrowaną na rozwiązaniach, terapię traumy i EMDR.

Kinga Symela - Terapeuta Integracji Sensorycznej

Magister fizjoterapii z 10-letnim doświadczeniem w pracy zarówno z Dziećmi, jak i osobami dorosłymi. Obecnie zajmuje sie głównie terapią dzieci z wadami postawy, wadami genetycznymi, nabytymi wadami narządu ruchu oraz autyzmem. Od 3 lat terapeuta oraz diagnosta SI oraz terapeuta odruchow posturalnych i dynamicznych wg S. Masgutowej.

Paweł Nowosielski - Szef kuchni

Absolwent szkoły gastronomicznej. Zdobywał doświadczenie w pracy na kuchni w renomowanych hotelach w Warszawie (Hyatt, Rialto), gdzie miał styczność z kuchnią włoską. Gotuje z wielkim zamiłowaniem zwracając dużą uwagę na jakość i dobór produktów. Prywatnie miłośnik kravmagi, biegania i pływania.

×